niedziela, 16 lutego 2014

8. Walentynki i nie tylko :)

Hej! :)
Ten weekend był magiczny! Spędziłam najpiękniejsze walentynki jakie mogłam sobie wymarzyć :) wypad do Sopotu, spacerek po molo, wżeranie gofrów- pyycha~! I to u boku mojego Ukochanego. Dodatkowo dostałam cudowny prezent, który prawie zgniotłam(Dawid zapamiętał by nie chować prezentów pod poduszką ;-;).



W sobotę byliśmy u mojej kuzynki na urodziny :) Bawiłam się przed wyjściem trochę prostownicą, ćwicząc robienie tych cholernych falo/loków nawet na siostrze. A u Julki zachwycałam się jej nowymi Monster High. Uwielbiam te lalki, są piękne! Gdyby nie pieniążki bym je chyba kolekcjonowała...





Dawid dobry chłopak nawet u mnie się "uczył" :) I tak myślę, że nie lubi kucyków... :(



I skończyliśmy oglądać nasz wspólny ulubiony serial American Horror Story Coven :( Jak dla mnie najlepszy sezon tylko końcówkę zrąbali. Zostawiła po sobie pewien niedosyt...











american horror story animated gif on Giphy

american horror story animated gif on Giphy

american horror story coven animated gif on Giphy





Uwielbiam tą piosenkę w tym wykonaniu :)

Cóż...To chyba wszystko :) Czuję się taaka szczęśliwa!

1 komentarz:

  1. Hej Rituś C;
    Zajebisty blog, od dzisiaj zaczynam reguralnie odwiedzać C!
    Piszesz zarąbiście, Twoje pomysły są oryginalne... Też wiele rzeczy robię Hand-Made, więc wiem jak to jest, jaka frajda i w sumie, to nawet jakiś rodzaj dumy...
    Pozdrawiam,
    Rena~

    OdpowiedzUsuń