wtorek, 22 lipca 2014

25. DIY - make up nu goth/pastel goth :)

Hejo!
Ostatnio postanowiłam że, będę wstawiać tu najciekawsze pomysły DIY które sama będę wykonywać.
Mimo, że jest tego tysiące w internetach, kolekcjonować będę te które MI się podobają najbardziej! :)
A nóż może komuś coś się spodoba!

Na pierwszy rzut chcę dać coś banalnego.
A mianowicie codzienny, prosty i szybki make up, który może zostać użyty do pastel goth/nu goth,
gdyż tymi stylami się tu inspirowałam, jak sama inspiruję na co dzień. A sam makijaż jak zwykle - wyszedł w praniu.
Pamiętajcie, że to ma Was tylko zachęcić. Zawsze możecie(a wręcz byłoby wskazane) dodać coś od siebie :)

Zaczynajmy!
Co będzie nam potrzebne? Dużą rolę odgrywają tu te produkty:

eyeliner, czarna kredka i ten oto ważny tu cień. Jest cudowny, zauroczyłam się nim od samego początku! Dostępny w rossmanie za dość niską cenę. Cienia po prawo używam również do rozjaśnienia oka na całej powiece do brwi a co za tym idzie jest wszechstronny i starcza na długo(sama przy częstym korzystaniu mam go z dwa/trzy miesiące). Czego chcieć więcej?

1.
jeśli jesteśmy w posiadaniu zakładamy soczewki powiększające. tak wygląda moje oko "na sucho" :)



 2.
Teraz robimy taką kreseczkę czarną kredką jak na zdjęciu :) Nie przejmujcie się jeśli nie jest idealna!



3. 
Następnie ową kreseczkę rozcieramy w górę :) Jak wyżej - nie przejmujcie się jeśli nie jest idealna.


4.
W środek naszej roztartej czarnej kreseczki na nowo nakładamy czarny cień jak na zdjęciu.

5.
ją również rozcieramy ale leciutko! :)


6.
Nakładamy eyeliner tylko od zewnętrznej strony :) Robię to teraz nie na końcu gdyż jak coś wyjdzie nierówno można to zatuszować cieniem.


7.
Przechodzimy do najważniejszej części! Nakładamy cień na calutką powiekę :)
Możemy później poprawić boki jeszcze eyelinerem jednak nie za mocno!





8.
Co prawda możemy się tu już przestać bawić i zostawić jak jest dodając jedynie tusz. Dla mnie jednak ten make up jest za "jasny" dlatego dodaję kredką kreski :)


9.
Podczas tego etapu dodajemy swój ulubiony tusz na górne i dolne rzęsy :)
Koniec! Na pewno wyglądacie przeuroczo :3

Efekt końcowy:

Nienawidzę blogspota... oryginalny obraz KLIK





UWAGA!
Chciałabym ostrzec przed tymi soczewkami.
http://allegro.pl/colourvue-soczewki-big-eye-15-mm-na-sztuki-20-99zl-i4429185916.html
Sprzedający o nazwie "barwneoczy".
Otóż soczewki zakupione tam o kolorze evening grey wcale takie się nie okazały choć na opakowaniu tak było napisane. Co prawda szare są ale dwie mają zupełnie inny odcień. Jedna soczewka jest jaśniutka, druga zaś ciemna.
Ja niestety zauważyłam to dopiero po czasie w którym mogę złożyć skargę ;/
Przez co jestem skazana w chodzenie w takich soczewkach(korekcyjne) bo póki co kasy na inne nie posiadam >.<


A na umilenie czasu polecam:



6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie mój ulubiony blog. Makijaż świetny i dobrze dobrany. ^-^

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety makijaż dla mnie trochę za mocny. Z naczy mogłabym w takim chodzić ale w szkole by mi nie odpuścili XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny makijaż!
    Kojarzy mi się trochę z Luną/Nightmare moon ^^
    Na pewno wkrótce spróbuję wykorzystać tutorial :)
    Co do soczewek, jak dla mnie wygląda to dosyć uroczo kiedy jedno oko masz lekko jaśniejsze a drugie ciemniejsze :D

    Pozdrawiam~♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ty ładna i śliczny makijaż ;3 http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, że masz swój styl, uwielbiam takich ludzi. Makijaż na pewno nie dla mnie gdyż w ciemnych barwach mi nie do twarzy jednak Tobie bardzo pasuje i ślicznie Ci w nim. Chętnie dodam Cię do obserwowanych. Zapraszam jeszcze kiedyś i do mnie :) http://kosmetykomaniaczka-testuje.blogspot.com/2014/07/miss-sportyso-clearanti-bacterial.html#comment-form. Mam też drugiego bloga gdyby ten kosmetyczny Cię nie zainteresował to zajrzyj na ten : http://prezydentka88.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądając Twój post przyciągnęły mnie Twoje oczy- śliczne masz. ;)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń