wtorek, 1 lipca 2014

21. Zielone włosy i spotkanie fanów BVB :)

Hej! :)
Jako 156122667 osoba powiem: WAKACJE!
Ja ich tam nie czuję, większość dni i tak spędzam samotnie w domu także nie za szczególnie.
W piątek po zakończeniu jak pewnie wielu farbowałam mojej 10letniej siostrze włosy na zielono! :)
Mianowicie końcówki, próbowałam zrobić jej tzw. ombre bez specjalitycznego sprzętu heheh.
Ale zdaje mi się, że w miarę wyszło :)
Niestety na jej nierozjaśniane włosy farba nie trzyma za dobrze, także zależy od światła jak się 'sprawują'.
Np na słońcu widać go ledwo ledwo; za to w pomieszczeniu kolor jest dość intensywny.
Zresztą widać na zdjęciach ;)
A i tak najważniejsze że jest zadowolona 




Wczoraj udałam się na spotkanko fanów Black Veil Brides :)
Było przyjemnie i wesoło! ^^
Pierw sobie trochę po Gdyni spacerowaliśmy a później siedzieliśmy nad morzem :)
Pozdrowienia dla wszystkich co byli :3
Mam nadzieję, że niedługo powtórzymy taki wypadzik!
Na zdjęciach niestety Edytki nie ma bo sama fotki robiła :( 





I takie zdjęcie dla beki a bo co xD







10 komentarzy:

  1. taka młoda, a już włosy farbuje? :d mi jeszcze wtedy nie były w głowie takie 'wyczyny' :d
    świetna piosenka pod koniec notki ^-^
    http://pastel-poison.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz te włosy, też będę farbować, ale na razie szamponetką :d

    http://kyandi-blog.blogspot.com/ | obserwuję i zapraszam ^u^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka! Sama chciałabym się wybrać na takie spotkanie, jednak mieszkam na takim zadupiu, że lepiej nie mówić >.<
    P.S. Masz świetną koszulkę! Czy masz może do niej linka? ^^
    -
    http://be-like-ptysiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kiedy ty fanką BVB jesteś? Bo jeśli dobrze pamiętam na zlocie gdy pierwszy raz Cię spotkałam nie paliłaś entuzjazmem do tego zespołu... Nawróciłaś się? Hm? ha ha xd
    Końcówki wyszły wspaniale <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, nie nawróciłam się ;_; mimo że fanką nie jestem zgodzili się bym wpadła więc czemu nie :)
      i dziękuję za komplement. fryzjerką nie jestem aż dziwne że wyszły mi tak dobrze :o

      Usuń
  5. Też pamiętam, jak bodajże pisałaś że to pozerstwo xD Nawróciła się, no właśnie. Cieszmy się :D Szkoda że ja na takie zloty jeździć nie mogę, tyle stracić ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, nie nawróciłam się ;_; mimo że fanką nie jestem zgodzili się bym wpadła więc czemu nie :)

      Usuń
  6. Masz świetną koszulkę! Niedługo mam zamiar sobie taką kupić. Ogółem masz śliczny wygląd bloga, a ta piosenka pod koniec notki mnie urzekła. <3
    ----
    http://blog-yuukiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń