poniedziałek, 21 lipca 2014

24. WAKACJE czyli Zakopane, Krupówki, Góry + Namioty nad jeziorem :)

 Hejoo :)
Jak Wam mijają wakacyjne wyjazdy? Ja spędziłam chyba najlepszy w swoim życiu :)
Razem z moim Ukochanym i moją rodziną wybraliśmy się do Zakopanego!
Nic nie zastąpi tego jak było super spędzić cały tydzień z nimi! 

Dawid jak zwykle musiał mnie wkurzać :)



 Na polanie Kalatówka :)

Będąc tam pogubiłam dwie kuleczki od kolczyków :(



Ten gościu był mega zabawny xD 


 I dwa zdjęcia autorstwa Dawidka które podobają mi się najbardziej :)

 





ZAKUPY :) Takie oto cuda można wynaleźć na Krupówkach:





+koszulka której zdjęcie znajduje się w poprzedniej notce :)


A na weekend byłam z rodzinką w namiotach nad jeziorem w Borzechowie :)
Trochę się opaliłam, pokąpałam, poczytałam.
I jakoś czas upłynął ;)





I tą kochaną mordką kończę ten post :)

1 komentarz:

  1. Masz przepięknego i przede wszystkim przejrzystego bloga. Posty bardzo fajnie się czyta. *-* Zdjęcia mi się bardzo podobają. Ogólnie pozytywne wrażenia~` *-*

    OdpowiedzUsuń