czwartek, 6 lutego 2014

6. Bal Przebierańców Martynki :)

Hej! :)
Moja siostra miała dziś bal przebierańców. Wybrała, sobie Wednesday z Rodzinki Addamsów!(moja krew) I tak oto sobie ślicznie wyglądała:


Nawet poniosła ją wena twórcza i kazała mi przerobić zdjęcie w ten oto sposób:

Może nie wyszło to jakoś super, najważniejsze że ona była zadowolona i bardzo fajnie się bawiła na balu :)


"Ostatnio" wchodząc do salonu o poranku został mnie dość "ciekawy" widok od którego nie mogłam się powstrzymać by nie sfotografować :D

Mój pies wygina się jak opętany O.o

Nawet samojebki mam :)





Dodatkowo wczoraj wyszedł nowy teledysk Dazzle Vision!


3 komentarze:

  1. piękna
    Ile siostra ma lat?XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 w tym roku :D nie róbcie sobie nadziei, ja każdych adoratów odpędzam B-) heheh

      Usuń
  2. Nowa piosenka Dazzle Vision taka piękna! <3

    OdpowiedzUsuń