sobota, 8 marca 2014

10. Soczewki :)

Cześć :)
Dziś przyszła do mnie moja pierwsza para soczewek. Nie mogłam się ich doczekać! :)
Co prawda miałam problem z ich znalezieniem, gdyż wadę mam tylko na prawe oko przez co musiałam zamawiać na sztuki. Ale myślę że niczego to nie ujęło :)
Póki co wciąż uczę się zakładać, ale idzie mi to o niebo lepiej odkąd udało mi się za pierwszym razem. Na początku bałam się a nie ma czego!
Efekt(nie czepiać się wypłowiałych włosów ;-;):






To ze spaceru po lesie :). Miałam dziś zły dzień i musiałam jakoś zająć myśli. Ale mój pieseł był szczęśliwy :)


O 11 odbywały się u mnie w szkole dni otwarte. Na prezentacyjnych lekcjach przebrałam się z paroma osobami za bogów greckich i sprawdzaliśmy wiedzę na temat starożytnej Grecji :)
Ja byłam Hermesem! :D

3 komentarze:

  1. Ja też mam trochę obaw jak to będzie z zakładaniem przede wszystkim. Będę zamawiać soczewki https://www.twojesoczewki.com/soczewki-kontaktowe-toryczne/6370-air-optix-plus-hydraglyde-for-astigmatism-6-szt.html , które są dedykowane dla osób z astygmatyzmem. Mają szereg zalet, więc myślę że będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń