wtorek, 18 marca 2014

13. urodzinki Dejva :3

Cześć (=⌒▽⌒=)


Jak minął Wam weekend? U mnie było super! Zaczął się gdy w piątek Dave zrobił mi niespodziankę, przyjeżdżając bez zapowiedzi, co totalnie zwaliło mnie z nóg. ♥(ˆ⌣ˆԅ) Pokrzyżowało to trochę plany z moją 'niespodzianką', ale dałam sobie radę. Poczekałam aż sobie zaśnie, w czasie gdy ja miałam się ogarniać(tak, długo to trwa ~(>_<~) ) i obudziłam go z rodziną śpiewając 'sto lat'! Smutno mi było, że Kotek samotnie spędził swoje urodziny w środę, dlatego przygotowałam dla niego przyjęcie niespodziankę. Co prawda, było skromnie bo tylko zdmuchnął świeczki i zjedliśmy tort, ale mam nadzieję, że się ucieszył! W prezencie podarowałam mu ramkę z naszym zdjęciem. ✿♥‿♥✿
W sobotę na 14 pojechaliśmy do mojego dziadka na imieniny. Posiedzieliśmy trochę przy stole z całą rodziną, pośmieliśmy się z moimi kuzynkami, pobawiliśmy z piesełem, obżarliśmy(no ba!) i wróciliśmy do domku. Moi rodzice udali się na jeszcze jedną imprezę do wujka, jednak my lenie woleliśmy zostać w domku. Oglądaliśmy baaardzo chory film, który nawet okazał się fajny - pod koniec.
Reszta weekendu minęła w gruncie rzeczy spokojnie, prócz naszej poniedziałkowej wyprawy w wichurę nad Nogat z piesem. Nie wiem co nas poje**ło, ale zdrowo. Tym bardziej, że urządziliśmy sobie walkę na jakieś długie badyle co rosną przy rzece. /(x~x)\



I jedno normalne (。_°☆\(- – )





~ If I take your heart, I will cherish it everyday ~
~ If I take your heart, I will heal these old wounds ~
~ If I take your heart, it's to make it happy ~
~ If I take your heart, it's forever close to mine ~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz