czwartek, 20 marca 2014

14. paczka od Kariko!

Cześć :)

Dzisiaj przyszła moja paczuszka, której nie mogłam się doczekać! otóż wygrałam(!) słodki konkurs u pięknej Kariko (fanpage-klik!). ヾ(。◕ฺ∀◕ฺ)ノ

Otrzymałam jak widać na zdjęciu pocky, słodkie naklejki oraz króciutki liścik za którego bardzo dziękuję! W sumie on wywołał u mnie największy uśmiech 。◕‿◕。 Już zaadoptowałam tą niosącą szczęście pandę na stałe!
Paczkę oczywiście odebrał mój Tato, który co śmieszne siedział przy mnie gdy ją otwierałam bo 'jeszcze zielsko czy coś mi ktoś wysłał' haha (*^▽^*) A prawdę mówiąc już mi się do słodyczy chciał dobierać ;____;
Oto co dostałam! :


❤ ARIGATOO~~! 






~~ And I've seen what life does. ~~
~~ Don't remind us ~~
~~ That we can't rewind. ~~
~~ And I've seen skies turn to grey, ~~
~~ And I live life in hope ~~
~~ That I can prove to, ~~
~~ That I can show you ~~
~~ I'll be okay. ~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz