czwartek, 23 stycznia 2014

4. koszula :)

Hej! :) Tak bardzo nie mogę doczekać się jutra >.< ! O 13 mam wyjazd do Wrocka. O 19 powinnam się już widzieć się z Dejvem, aczkolwiek wszyscy mówią o strasznych opóźnieniach... Mam nadzieję, że mnie to ominie. Trzymajcie kciuki bym chociaż miała miłe towarzystwo w przedziale :)
Dwa ostatnie dni spędziłam na zrobieniu sobie koszuli :) Po tym jak wyczarowałam dwie spineczki co rusz mam pomysły na własnoręczne dzieła. Staram się nie zrażać tym jak "wychodzą". W końcu trening czyni mistrza! :D a koszula wyszła tak:


Zamierzam dodać jeszcze dwie kocie łapki na przodzie (za pomysłem cioci :)
Mam nadzieję, że kotek jest choć trochę kotowaty....
Cytat zaś pochodzi z piosenki jednego z moich ulubionych zespołów:


Chciałam Wam jeszcze pokazać co odwiedziło nas na podwórku na górce za domem :)




Ja idę spaciu, jutro trzeba wcześnie wstać, by jeszcze amku na podróż zakupic. Dobranoc! :)

gif kitty cat cute lazy cat gif

2 komentarze:

  1. o jezu, jaka piękna ta koszula. A gdzie będą te kocie łapki? zgaduję,że na cyckach. XDDDDD

    Masz talent. zazdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej siostrzyczko, jak zrobiłaś taką koszulkę? ^-^

    OdpowiedzUsuń