sobota, 18 stycznia 2014

1. Początek :)

Cześć :3
Długo się przymierzałam by założyć bloga aż w końcu, korzystając z chwili gdzie Dawcio się uczy a ja z powodu ferii tonęłam w nudzie, tak, zrobiłam to! Chcę z Wami dzielić się tutaj praktycznie wszystkim - zdjęciami, moimi myślami, cytatami, przeżyciami, bazgrołami, tym co mnie inspiruje, co cieszy, muzyką czy filmami które polecam. Prawdziwy śmietnik! :) Więc gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam do odwiedzania. Mam nadzieję(Dawid motywuj mnie!), że ta stronka nie ucieknie nie wiadomo gdzie z mojej pamięci, w końcu napracowałam się nad jej wyglądem, a co!
Ps. I tak wiecie, że powstał on bym nie zaśmiecała fejsa tysiącami zdjęć ;-;

I tak na początek pochwalę się, że wczoraj naszła mnie wena twórcza i zrobiłam własne spineczki oczka, które podobały mi się od łuchuchu. A farbując włosy wpadłam na pomysł by zmieszać resztki błękitnego tonera z aktualnym i pach, oto co uzyskałam. Nawet zdjęcie z farbowania mam B-)





A tak oto sobie ślicznie wyglądałam udając się do biedronki :)



A na koniec podzielę się z Wami moim dzisiejszym uzależnieniem:

1 komentarz:

  1. hejeczka omg zazdro tych włosóóóów ♥
    Ja będę sobie za niedługo kupowała peruke i myślę nad jasno-niebieską lub jasno-różową lub wrzosową. Wiesz o jakie kolory mi pewnie chodzi. i w ogóle zazdro talentu,bo mi by pewnie te oczka nie wyszły (kaleka życiowa pozdrawia XDD).

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń