czwartek, 3 kwietnia 2014

16. Blond włoski :)

Cześć! :)
Wczoraj wróciłam od Dejva. Praktycznie cały weekend zleciał nam na wbijaniu mi do łba
matmy, którą mam nadzieję, że dziś zaliczyłam. Trzymajcie kciuki :)
Jeszcze przed wyjazdem przefarbowałam się na coś w rodzaju blondu(zależy od światła haha :).
Zdjęcia tuż po farbowaniu:

I z dzisiaj:










I na włosach cuś takiego jeszcze próbowałam wymodzić ale oczywiście nie wyszło :P



I z dedykacją dla taty co pytał czy będę z dziubkiem zdjęcia robić haha :)

 





~~Spoza brudnych szyb paskudny jest świat~~


3 komentarze:

  1. Jaka Rita <33
    Ty to zmieniasz te kolory włosów, jak skarpetki :D
    Ale pięknie Ci w takich :3
    Jak do Gdańska będziesz wpadać, to w takie fryzurce, ok ? :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Happysad! <3
    ślicznie Ci w tych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, naprawdę ładnie ci w blondzie ;3
    Obserwuje :>

    pastelgavi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń