niedziela, 3 sierpnia 2014

28. trzykolorowe pasemko :)

Hejo :) Rozpoczął się długo wyczekiwany sierpień. Za niedługo przyjedzie Dawid, trzynastego mam urodziny a czternastego świętujemy naszą rocznicę. Zapowiada się niezwykle ciekawie :)
Mamy w planach pierwszy dzień jak przyjedzie ogarnąć Magic Malbork, w poniedziałek->środa jedziemy nad morze, w czwartek wyskoczyć do restauracji i na jakiś spacerek zaś w sobotę wyprawiam urodzinki. I póki co tyle :) Nie mogę się po prostu doczekać <3 To będą najlepsze siedemnaste urodziny :)
Ostatnie dnie spędzam cały czas w domku. Nie mam sił gdziekolwiek się ruszyć poza ogródek już chyba z cztery bite dni. Raz tylko wyszłam za ogródek na pola z piesami. Przedtem byłam chyba z 20 raz w życiu w naszym malborskim zamku a jakiś czas później na zlocie w rzeźni :).








I zdjęcie ze zlotu :)


Prócz malowania paznokci, rozmyśleniami i testowaniem wzorów na planowany tatuaż, siedzeniem z rodziną i robieniu kolacji jedyne co to włosy pofarbowałam. Ale chociaż ładnie mi wyszły :) Jestem z siebie zadowolona.




Ano i prócz drugiej serii Jigoku Shoujo Futakomori nowe anime rozpoczęłam :) NANA :)






4 komentarze:

  1. Więc zacznę od tego ze cie zabije iż nie dałaś zdjęcia ze mną z rzeźni i po prostu foch na trzy sekundy...
    Włosy wyszły ci mega zajebiście. Super tak wyglądasz :33
    Jesteś leniem, to kolejna sprawa.
    I miłego świętowania urodzin skarbie.
    I od razu przeproszę, za to, iż w środę mnie nie będzie.
    Miłego zlotu i spędzania czasu z Dawidem :) ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy :3
    Miłego świętowania w sierpniu :D

    Zapraszam: http://ciciaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzka, czy nie przypadkiem z 404error? ^3^ poza tym cudowny wygląd bloga!
    Obserwuję i zapraszam też do siebie oczywiście, mam nadzieję, że wpadniesz~ http://creepyandcuteworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń